onsdag 6 mars 2013

Yhteenveto

Hejsan!

Olen jo ehtinyt olla kaksi viikkoa Suomessa, enkä ole vielä tehnyt yhteenvetoa leiristä, laiska mies. On ollut kaikenlaista tekemistä, varsinkin koulun puolella kun koulukirjoja ei tullut katsottua liikaa Portugalissa. Nyt olen kuitenkin päässyt sisään Suomen arkeen ja harjoittelu on lähtenyt hyvin käyntiin, vaikka onkin lunta aivan riittävästi.

Tämän vuoden Portugalin leiri oli hyvin onnistunut, kiitoksia Hannulle taas kerran. Jaksoin harjoitella enemmän kuin viime vuonna ja suunnistuskin sujui paremmin, vaikka vielä onkin paljon parannettavaa. Juoksin seitsemän kisaa leirin aikana, jotka toivat hyvän rytmityksen harjoitteluun. Kisoista sen verran, että säästyin hazardeilta, eli suunnistus ei lähtenyt kertaakaan pahasti lapasesta minun mittakaavalla. Harjoittelua tuli yhteensä noin 38 tuntia ja 390 kilometriä. Ei hirveitä määriä, mutta minulle tähän ajankohtaan sopivasti.

Nyt olen Turussa maaliskuun loppuun asti. Silloin menen Ruotsiin viikon kestävälle pääsiäisleirille Kristianstadin seudulle. Siihen asti vedän perustreenejä ilman turhempia kikkailuja. :) 

Rasti bongattu

keskivartalo pettää

MOC keski

Leirin hauskin treeni

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar