onsdag 30 januari 2013

Off to Portugal

Tjenare!

Lähdin just Turusta kohti Portugalia ja suunnistusharjoituksia, tätä olen odottanut jo vähän aikaa. Toki Turussa on ollut hyvä talvikeli viimeiset kaksi viikkoa ja juoksuharjoittelu olen pystynyt tekemään ongelmitta. Viime viikonloppuna oli Turku Sprint cup 3. ja 4. Launtaina olin vähän hukassa YO-kylän sokkeileissa, vaikka olen suunnistanut melko paljon siellä. Juoksin myös väärällä kartalla, joten hylsyhän se siitä tuli. Sunnuntain sprintti oli mulle sopivampi, suhteellisen helppo ja pari pitkää väliä missä sai juosta niin kovaa kuin pystyy. Olin 3. ja hävisin 13 sekuntia Vilille, joka voitti molemmat kisat.

Olen levännyt vähän leirin alle ja otan varmaan pari eka päivää rauhallisesti Portugalissakin. Varsinainen harjoittelu lähtee käyntiin viikonloppuna kun juoksen NAOMin kisat Nisassa. Ohjelmassa on kaksi keskimatkaa, ja uskon että siellä on ihan vaativat maastot. Pohja on hyvä ja kartassa on paljon pisteitä.


Viikonlopun radat löytyy Sprint cupin sivulta: http://urheiluakatemia.fi/valmennus/suunnistus/turku-sprint-cup-2013&l0=valmennus&l1=suunnistus

Kuva: J.Jokila

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar