måndag 30 juli 2012

Kesäloma

Blogipäivityksiä ei ole tullut pitkään aikaan minun osaltani, yksi syy on että olin radiovarjossa jonkin aikaa ja toinen syy on että ei ole tapahtunut niin paljon. Radiovarjossa olin 10 päivää kainuun jälkeen. Tarkkaa osoitetta en voi paljastaa ison kalasaaliksen vuoksi, mutta kuvista voitte varmaan arvata että paikka on jossain lapissa.

Kainuun jälkeen olen siis harjoitellut ja kalastanut, elikkä viettänyt kesälomaa :) Olen myös seurannut Porrenin menoa MM:ssä. Pitkän-matkan suoritus oli todella upea! Porren varmaan kertoo lisää ensimmäisestä MM-reissusta.

Viikonloppuna kävin juoksemassa Lahti-Suunnistukset, se oli hieno tapahtuma. Suunnistin hyvin sekä pitkällä- että keskimatkalla. Pitkänmatkan maasto oli sinänsä hyvä, koska luulen että SM-pitkän maasto on aika saman tyyppinen. Kannattaa mennä härveliin tutustumaan!

Ei enempää tällä kertaa, ehkä paras tapa seurata meitä nyt kesällä kun blogissa on aika rauhallista on NettiHPK:n kautta. Sinne tulee päivityksiä joka päivä, jopa kahdesti joskus :)

Daniel









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar